Qwirwas.se – Somewhere in between..


iPhone 4…
15 september, 2011, 21:39
Filed under: I en annan del av Södertälje...

Ibland kan det löna sig att vara klantig.. Dock väääldigt sällan!
Ja, jag har ju uppdaterat om iPhone:n som gick sönder och sen försvann.. I måndags gjorde jag en polisanmälan på den och har väntat på godkännande från försäkringsbolaget.. Idag kom beslutet – Det blev godkänt och jag kan gå till 3 i Farsta för att hämta ut en ny telefon.
Jag ringde då till 3 i Farsta för att kolla hur det går till, ska jag betala 499:- i affären osv och sen ville jag se om dom hade några 3gS inne. Tror ni att dom hade det? Nej.. en 3gS 16gb ersätts tyvärr (????) med en iPhone 4.. Tråkigt, verkligen!

Så nästa vecka så kan man äntligen bli hel igen, haha. Okej, jag överdriver lite.. Men fy satan, vem fan går från iPhone till Android? Sjuka sjuka människa!

 


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Meeeeeen så vad tycker du rååå?