Qwirwas.se – Somewhere in between..


Kalas & Magont..
3 september, 2011, 18:47
Filed under: Foto, I en annan del av Södertälje...

Jag är så trött.. Jag vet inte vad det är heller för jag har sovit som jag ska, ätit som jag ska.. Jag bara känner för att gå och lägga mig just nu!

Idag bidde det 60-års fest för Ove.. Trevligt!
Kände att jag inte riktigt var på topp idag.. Trött som bara den och magont på det, jag vet inte vad det var med mig!
Men det känns iaf lite bättre nu.. fast det kommer liksom kramper i magen titt som tätt. Det blir nog bättre.. Eller så har jag smittat hela 60-års festen med maginfluensa.. Det hade ju varit något.. Mwoahaha.

Nu är jag hemma, tar det lugnt och bara är.. Anna och Jonny kommer förbi en snabbis sen, Jonny ska få sin present och sen ska dom få kika på mitt kök. Som att dom vill det egentligen.. Bara jag som tvingar dom hit, haha!

Mormor och lilla Neo.. :)

Fina Neo och Fina Helle :)

Självaste födelsedagsbarnet… :)


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Meeeeeen så vad tycker du rååå?